REFLEXIÓN INDIVIDUAL DO
MARCO CONCEPTUAL DE: MATILDE
MARTINEZ MARTINEZ
O módulo 1 ofrécenos unha información básica que todo orientador laboral
debe coñecer para poder desenvolverse no amplio e complexo proceso da
orientación laboral
Coñecementos de:
1-
SERVIZO PÚBLICO DE EMPREGO:
A
nivel ESTATAL: SEPE
A
nivel Galicia: SPEG
As competencias en materia de políticas activas de emprego foron
traspasadas á nosa Comunidade Autónoma, o Servizo Público de Emprego de
Galicia (SPEG), mentres que as políticas pasivas (prestacións, …) seguen
sendo xestionadas pola Administración Central (SPE).
2-
A DEMANDA DE EMPREGO e a súa clasificación.
PERSOA DEMANDANTE E DISPOÑIBILIDADE
OCUPACIÓN
E EMPREGABILIDADE VIDEO
MERCADO
LABORAL E OCUPABILIDADE
A labor do orientador/a deberá de tratar que a persoa desempegada
a orientar, reflexione a cerca da súa situación e as súas carencias e posibilidades,
e así poder cambiar ou adecuar a súa dispoñibilidade e empregabilidade, e polo
tanto, aumentar o seu nivel de ocupabilidade para insertarse no mercado
laboral, nun posto de traballo o máis adecuado ao seu perfil profesional.
3-
MEDIDAS ACTIVAS DE EMPREGO DO SPEG.
a.
Servizos para
a mellora da empregabilidade.
b.
Axudas ao
autemprego e á economía social.
c.
Axudas á
contratación por conta allea.
4-
O MERCADO DE TRABALLO.
DIFERENTES TIPOS DE PARO
A PROSPECCIÓN DO MERCADO DE TRABALLO
OFERTA E DEMANDA
ENQUISA DE POBOACIÓN ACTIVA (EPA)
COMO E ONDE TRABALLAR
????
El paro baja pero Ourense sigue a la cola de España en tasa de actividad
La
EPA cifra en 28.100 el número de
desempleados, 3.900 menos que en marzo
ourense
/ la voz, 24/07/2015 05:0024 de
julio de 2015. Actualizado a las 05:00 h.
Buenas y malas
noticias en la Encuesta de Población Activa relativa al segundo trimestre del
año que publicó ayer el Instituto Nacional de Estadística. El paro desciende en
3.900 personas con respecto a los tres primeros meses del 2015, pero Ourense
sigue siendo la provincia de España con menor tasa de actividad, el índice que
mide qué parte de la población se encuentra participando activamente en el
mercado de trabajo.
La EPA también ofrece datos sobre la
población ocupada (105.200 personas) frente a la parada (un total de 28.100).
La tasa de paro es del 21,06 % y baja más de dos puntos con respecto al primer
trimestre del año. Cabe destacar que las cifras de desempleados de esta
encuesta del INE es más pesimista
que la que ofrece cada mes el Ministerio de Empleo y Seguridad Social. Según
esta misma fuente, a 30 de junio eran 27.539 ourensanos los que no conseguían
un empleo, 13.095 hombres y 14.444 mujeres
5-
FORMACIÓN PROFESIONAL E CERTIFICACIÓN.
FORMACIÓN
PROFESIONAL e as súas modalidades.
O
CATÁLOGO NACIONAL DE CUALIFICACIÓNS PROFESIONAIS (CNCP)
INSTITUTO
GALEGO DAS CUALIFICACIÓNS
ACREDITACIÓN
DE COMPETENCIAS
6-
POLITICA SOCIAL E DE EMPREGO NA UNIÓN EUROPEA.
MOBILIDADE DOS TRABALLADORES
RED EURES: Rede Europea de Servizos de Emprego
A POLITICA SOCIAL E DE EMPREGO NA UE
O FONDO SOCIAL EUROPEO. Fondo estructural da UE para
promover o emprego e o desenvolvemento dos recursos humanos en todos os países da UE. FSE
2014-2020
POLITICAS
ACTIVAS DE EMPREGO
Soy solicitante de
empleo.
Buscar un trabajo
También puede:
También puede:
Soy empresario
Encontrar
candidatos
También puede:
7-
A INICIATIVA EMPRENDEDORA.
PLAN DE EMPRESA
Nesta parte, o
profesor Fernando Aguilló, falounos acerca do mercado de traballo, o deseado
equilibrio que daría lugar ao pleno empego, o emprendemento e o plan de
empresa, para pasar a continuación a elaborar un Plan de empresa, en grupo.
AXUDAS AO AUTOEMPREGO
8-
COMPETENCIAS DIXITAIS.
Non podemos esquecer a importancia das competencias dixitais, algo que debemos desenvolver e que cada vez é máis necesario para o desempeño da nosa labor en orientación laboral.
Conclusión: A labor da orientación require como se pode apreciar, de amplios
coñecementos en diferentes campos e unha constante actualización, organización
e unha actitude totalmente positiva.
E o que queda de agora en adiante..........
E o que queda de agora en adiante..........
No hay comentarios:
Publicar un comentario